tisdag 25 december 2012

Sova...

11 dagar kvar nu, och jag blir bara sömnigare och sömnigare för var dag som närmar sig. Jag tror jag har lyckats hålla mig vaken i 6 timmar totalt idag, inte mycket alls! Kan det gå över snart? :/

Jul... inte för att jag riktigt firar jul men visserligen så har mina jular varit bättre än denna, kanske just för att jag känner mig begränsad? Ingen julklapp har det varit heller då jag kommit överens med Johan att det inte är något vi borde prioritera med tanke på dubbel-räkningen vi fick denna månad, som täckte även förra månaden... plus att alla vänner är bortresta och den enda familjen som är kvar nu, var ju tänkt att jag skulle åka dit imorse och fira med de, men gissa inte om jag somnade?

Idag jobbade älskling 9h & imorgon blir den 10h. Stackarn är säkert jättetrött, även också anledning till varför jag inte längre suckar över hans spelande. Alla har ju sina sätt och frigöra sina bekymmer ändå så har jag några säsonger kvar och följa Gossip girl som jag tappade tråden på för många år sedan.

Nu en apelsin, eller två sen så får vi se om energin kommer tillbaka annars så blir det bums i sängs! <3

Inga kommentarer: