måndag 24 december 2012

BIONAIRE

... är en luft-fuktare som är avsedd för ett mindre rum på ca 30-35 kvm. Som är bra speciellt nu under vinter tider där luften hemma känns så jobbig att andas... Vi köpte den på Media Markt för några dagar sedan och jag har ända sen natt 2 känt en riktig skillnad. Kostade inte alls mycket under 800:- hade jag för mig...

Det enda som var störande till en början var att då och då så låter det som om någon sitter bredvid och klunkar vatten men annars är det väl inget... plus att jag har redan nu vant mig vid ljudet och vaknar inte längre till det ;)


Lite mysigt äre också när det lyser lite blått inne i sovrummet, så jag ser var jag går på nätterna ;P
PS man ska tydligen få bättre hy också, då huden inte tar lika mycket stryk av den torra luften... något som jag faktiskt kan hålla med om, framförallt blodkärlen som var jätte synliga förra veckan har nästan försvunnit :) också så kan man reglera efter hur hög fukt man vill ha och vi kör då på halva o vi är riktigt nöjda !!


och sen så har ni mina bästa kompisar härå... Klarar mig inte en dag utan dessa :)... tills det är dags alltså.. 


Inga kommentarer: