onsdag 12 december 2012

Jag som trodde...

att det var gravid-vecka som räknades då sist jag var hos barnmorskan (förra veckan) och hon sa "håll ut nu, några dagar till det orkar du! efter söndag så får du önska dig bebisen fram!"

Men hur jag än tänkte så vart det bara fel, och kom på att det har blivit en liten miss i räkningen, då det nämligen är nu på söndag jag kommer in i vecka 37... och har 24 dagar kvar till BF :)

I 12 dagar har jag vart sjuk nu, och inte alls mått bra, speciellt på kvällarna när näsan blir helt täppt och jag kan inte andas via den :/ Men i övrigt har det väl gått bra tror jag, hosta kommer då och då och känner jag mig lite "febrig"så går det över efter en power-nap :p

Idag åkte bästisen iväg på 2 månaders till det varma hemlandet, skönt säger jag bara :) lite ledsen vart hon när hon inte får träffa bebis förrän i februari, men tiden går säkert snabbt.. och nästa vecka åker 2 till Norrland för att fira jul med sin familj så lite ensamt blir det nog :/

Mamma & jag...

Hade inte någon busig bild :/
Nu äre dags och fylla på mat i magen igen :) KRAM!



2 kommentarer:

Emilia sa...

Hihihi vilken sötis! :)

Elin sa...

:)