torsdag 6 december 2012

Dove; pure & sensitive

Dove har släppt sin nya kollektion för de med känsligare hy och Buzzador har valt mig som en utav deras testpiloter ;) Yäy! Tog dock innan de hade en kampanj som matchade mina intressen, men glad & nöjd är jag nu!

Vad är Buzzador?
Buzzador grundades 2005 med en affärsidé där man rekommenderar till varandra (WoMM - Word of Mouth Marketing) kände faktiskt själv inte till om företaget förrän jag en dag satt och googlade lite om vilka blöjor som är bra och ha och läste då lite folks bloggar, där de i sin tur fick prova på samt berätta vad de tyckte... För visst är det fler än jag som googlar fram olika testresultat över vad som är bra och mindre bra när det ex. kommer till blöjor, lotions, våtservetter... Så därför tycker jag att detta är en riktig suverän grej som jag gärna vill sprida bland mina vänner! Plus att detta är helt gratis ;) 
Buzzador har idag hela 300.000 medlemmar! Bli medlem du också! Klicka HÄR! (OBS! OBS! om du vill så får du jätte jätte gärna ange mitt användarnamn: yaan som rekrytering, skulle vara grymt snällt!)


Den nya - Dove pure & sensitive;
Säkert har du någonsin upplevt att din hud är känslig, rodnande, torr, irriterad... Vad är det som händer då? Jo, nämligen så är det så att huden hamnar i obalans med dess nedbrytning och utvecklar då dessa otrevliga upplevelser... Vad finns det för alternativ för en bättre samt lenare hud? 
*Äta mycket grönsaker som innehåller antioxidanter & variationsrikt.
* Komplettera gärna med ex. Omega 3, vitaminer osv.
* Sova ordentligt
* Drick massor med vatten
* Använda produkter som är milda samt dermatologiskt godkända för din kropp, så att huden kan återuppbygga m.h.a. naturliga hudfetter... 
* Sen till det snacket som man typ har hört från allt o alla... Unvik koffein & alkohol - som är vattendrivande och rökning som får huden att åldras snabbare... 
* Sist men inte minst! SMÖRJ SMÖRJ SMÖRJ!

Denna hudvårdsserie kommer i;
*Body Wash
* Deo - Roll on
* Body lotion
* Dep spray
* Beauty cream bar 

Varför är denna serie så speciell?
För att den är parfymfri, alkoholfri samt dermatologiskt godkänd. Vilket är något som jag själv uppskattar väldigt mycket då jag från period till period har en väldigt känslig hud... Speciellt nu under graviditeten... Även bra då den är parfymfri tills bebisen kommer ut, så att hon kan lära känna mig efter min egen doft som jag har... 

Också så innehåller denna produkt 'DeepCare Complex' som är en mix utav hudens egna näringsämnen och en essentiell olja som huden behöver.

Såklart så kommer du inte känna resultatet på en gång men någon sorts skillnad borde man ju känna, tycker jag personligen... Det som ska kännas är att huden är mjuk & återfuktad.

Har därför frågat 8 av mina vänner som vill testa denna produkt tillsammans med mig :) 
Så vi får se hur det går med min första 'Buzzador - kampanj' :)

Inga kommentarer: