torsdag 13 december 2012

American Horror Story

Då det var en jätte bra handling under säsong 1 där allting kopplades ganska snabbt så vart jag ganska fäst vid serien, nästan så att jag vart lite ledsen när jag fick reda på att jag hade missat ca 8 avsnitt av den nya säsongen...

Men 7 avsnitt har gått, och jag förstår fortfarande inte någonting...
Det hela bygger på en helt ny historia & har fortfarande samma gamla skådespelare och äta samtidigt under serien klarar jag inte heller av så middagen ligger fortfarande och står i köket :/

Det enda som har vart roligt nu under de sista timmarna är att älskling inte verkar bli trött någon gång trots att han bestämde sig för ca 4-5 avsnitt sedan att lägga sig... slutar alltid med "okey då, en till, fast sen måste jag verkligen, verkligen lägga mig..."
Slår vad om att han kommer kolla på den sista avsnittet som vi har :p


Inga kommentarer: