söndag 2 december 2012

Så, lite sådär ensam tid nu...

Som jag skrev i förra inlägget så är jag överlycklig över att älskling klarade det största MTR provet och klarade därmed hela 2 månaders kursen och kommer från och med kl 6 på måndag köra helt själv och kan säga att jag är så stolt och glad över min bby att den beskrivningen inte finns! :)

Har aldrig under de 3 år jag känt honom (därav de lite mer än 2 år har vi vart tillsammans) sett honom vara så insatt i hans arbete som jag sett honom nu, så det känns faktiskt väldigt skönt att han jobbar med något han tycker är roligt :)

Just nu så sitter han på någon klubb med en massa kineser på Vardagsrummet som ska ligga någonstans i Östermalm? Och klart jag som aldrig hänger där vet absolut inte vart det ligger, men det intresserar mig inte heller...
Då vi har vart ute på stan sen kl 14 och jag har vart med de till kl 23, även om han säger att han kommer komma hem, även dessutom lovat att åka raka vägen hem efter att klubben stänger kl 03, så låter jag honom vara denna gång, och tänker inte vara sur ifall han råkar komma hem 6 på morgonen igen... För liksom, bebisen kommer titta fram närsom inom 4-5 veckor om hon inte får för sig att mysa en längre tid därinne... Men med tanke på att både mamma & pappa är nyfikna samt väldigt envis så tror jag nästan att hon kommer ut till innan jul?

Fick mig en tidigt julklapp idag utav Alex, satt och tänkte lite högt och ville ha en stor chai latte efter maten så kommer killen med en hel burk som han tänkte att jag skulle få dricka hemma istället :p
Hahah, är han inte underbar eller? ;)


Inga kommentarer: