måndag 17 december 2012

37+1

Måste medge att jag har vart jätte dålig på att fotografera magen under den sista trimestern, men just att jag åkt på världens förkylning i snart 3 veckor så har jag inte orkat med någonting alls!

Så därför tänkte jag nu kompensera lite, nu när jag hittat lite energi i mig :) plus att jag precis har gjort klart alla sysslorna som kan göras under nattetid :p

So here it comes!





Och där ser ni min hängiga mage med en prinsessa som vill ut snart..
HOPPAS JAG! :p

Om man bortser från mina dumplings-kilon jag fick under Hong Kong resan så har jag gått upp från 58kg tills nu 68kg... Det är så svårt att säga hur många kilon jag egentligen har gått upp då jag typ har vägt 57-58 under flera år nu men som gick upp till 64kg efter HK resan, men som gick ner till 60 under mina 4 första gravid månaderna... 


Inga kommentarer: