fredag 7 december 2012

Frukostshopping @ H&M

Efter ganska många om och men så slutade det hela med att det vart ensam shopping för mig, fredagen den 30e Nov, då det var frukostshopping @ H&M.

Lyckligtvis så hittade jag lite fler grejer till mig själv än vad jag brukar göra annars så glad är jag ;)
Men vi börjar med bebisgrejerna...

Stickade legging 2-pack...

Kortbyxor

Bodys i 2 pack vitt/rosa

Stickad tröja

MAMA topp

MAMA topp

Och såklart en tröja till min älskling! :)

Hur roligt som helst att jag fick allt detta för 20% billigare, samt all stickade tröjor inkl. den sista herrtröjan för 50% (deras kampanj-pris) PLUS 20%, så det var typ ingenting alls.
Skulle egentligen haft sällskap dit, men gudsonen bråkade lite med hans mamma som inte fick sig någon sömn alls förrän jag vaknade... Stackarn... :/
Köpte även ett par vita stickade leggings... Mysiga var de, dock ingen bild :/... för nu ska jag lägga mig och gosa lite med älskling innan han snarkar :p 

Inga kommentarer: