onsdag 5 december 2012

Förlåt...

Hejhej!
Förlåt för jätte otydliga inlägg de senaste dagarna, men orsaken till detta är den enorma förkylningen som har nått mig och orkar inte koncentrera mig på något av det som ska koncentreras just nu i mitt liv.

Kläderna står på hög för att vikas, disken för att diskas, har inte heller haft orken till att handla mat så ingen kött har funnits hemma i över en vecka nu, förutom fläskben då som jag också tror att jag har påpekat under något tidigare inlägg...

Sitter med min kopp med varm vatten, då vatten är det enda som får åka ner genom munnen just nu. Om ca 5 timmar ska jag ta mitt första prov inom graviditets-diabetes och sedan dricka ett glas sockervatten och sedan ta prov igen och hoppas på det bästa. Satt och läste lite på 1177:s hemsida, vilket faktiskt lugnade ner mig än vad jag var innan...
Då jag under hela dagen trott att jag själv orsakat detta men att det i själva verket är kroppen som inte hänger med i insulin-producerandet... Mer om denna tillfälliga "sjukdom", kan ni läsa här :)

Känns faktiskt hemskt och veta att jag inte kommer få äta något alls inom de närmsta 7 timmarna, då jag känner redan nu hur stort sugen jag är för frukost... -.-

Datorn ska väl antagligen med till sjukhuset då jag kommer få sitta där i 2 timmar, bokstavligen talat sitta... inte gå och inte sova... hur sugigt är inte det liksom :/

Inga kommentarer: