måndag 3 december 2012

3/12-12

Klockan är snart 3 och jag sitter helt klarvaken hemma efter att ha kollat på de senaste avsnitten av 'Two and a half men' & 'How I met your mother'... Anledning? För att jag har i princip sovit bort hela dagen tack vore min förkylning jag fick antagligen efter gårdagens kväll :/

Men hur många gånger jag än tog tempen via örat så slutade det bara mellan 37.2°-37.8°, så det var inte riktigt något att oroa sig för, men vaknade inte till förrän vid 19 tiden när Johans familj kom och hälsade på samtidigt som snälla de lämnade hem hundarna, efter att de hade vart hund-vakt så jag och Johan kunnat vara ute på vift nu sista helgen ute som icke föräldrar...

Skulle ha tagit kort så ni hade kunnat se hur trötta mina bebisar är, men eftersom killen förlorat sin telefon efter gårdagens kväll tillsammans med andra grejer :/ så har jag lånat ut telefonen till honom ifall något roligt skulle hända under de 6 timmarna han är hemifrån...
(Hans första arbetspass imorgon ju från 6-10, tar ju lite tid och ta sig till & från Högdalen vettu)
Så kan jag iallafall skicka sms från Ipad, men sen hur jag ska ringa till sjukhuset hemifrån utan någon som helst telefon det är en annan tia haha får väl typ plinga hos grannen eller något?



Inga kommentarer: