fredag 28 december 2012

Ut på stan...

Gissa om jag har vart helt excited hela natten igår för att jag skulle få lämna mitt ostädade hem som jag för tillfälligt typ tappat intresset i o städa för att det gör så ont o röra på mig?!

Strax innan älskling kom hem vid 10 tiden så hoppade jag upp ur sängen o gjorde snabbt iordning 2 latten som jag halsade i mig... 1 hel fullkornsmacka, sån där "hjärtegott" med topp & botten. Den e så mättande... -.-

Där mötte vi upp Rachelle som också e gravid & har BF till maj 2013 :) å jag som e så stolt över mig själv som gick i nästan 8 timmar på stan inkl. Fika & middag på typ 2 timmar (?) är ännu stoltare över bästisen som klarade så länge trots foglossning för andra graviditeten sen månad 2(?)
Shopping är kul! Man tänker inte lika mkt på det dåliga då...

Näe nu är jag trött! Natt!

Inga kommentarer: