måndag 17 december 2012

Panik!

Okej, nässprayen är helt ur funktion trots att det finns några doser kvar! Panik! Kan knappt andas och såklart så glömde jag köpa de när jag var i mataffären innan stängningsdags!

Fan! 17 dagar har gått och den här täppan verkar inte vilja gå över, som värst är den mot kvällarna då jag under dag-tid mår mycket bättre än nu...
Känns som om det är dags för läkare, men att jag inte heller kommer någon vart p.g.a. graviditeten :(

Kom tänka på sist jag var ute och fick höra att en bekant (kille) hade använt sig utav:
"När män talar, håller kvinnor tyst" - något i den stilen, minns inte riktigt ordagrant, kokar fortfarande av det fastän att det var ett tag sedan, trodde aldrig sådant om honom, och nej, det var inte av skoj någonstans där, men oavsett skoj eller inte, sådant säger man inte!
Har verkligen tappat respekten för denna person, men iof denna person är ju inte riktigt någon man umgås med, tur, hade han sagt det framför mig så hade han jävlar åkt på en fet smäll i ansiktet!


Inga kommentarer: