söndag 23 december 2012

Nässpray...

Berättade ju tidigare att jag mådde illa över min medicinering i någon utav alla mina inlägg & bestämde mig faktiskt starkt över att sluta med den. Men det vart helt enkelt bara värre :/ (kanske var det bara jag som är helt beroende av den, men vill inte uppleva täppan igen på det viset att jag knappt kan äta/dricka...

Försökte även med 1 dos i varje näsborre (när det egentligen ska vara 2) men det lättade bara jättteliiiite... Så nu har jag fortsatt med behandlingen igen som jag ska göra och känner inte alls något obehagligt :) dessutom lärt mig att ta kvällsdosen strax innan tolv på natten så jag sover gott där, vaknar upp pigg vid 4-5 någongång (som nu och är jättehungrig) ska väl ta och äta lite frukost, säga hejdå till älskling när han ska till jobbet, ta morgon-dosen och sen sova hela vägen fram till 12-14 tiden :p och idag behöver jag inte skämmas alls för att sova bort hela dagen då älskling jobbar tills kl 16 :p

PS stackars elmo som hade så många tovor att jag inte kunde låta bli och klippa bort allt efter duschen :/ han ser så 'avlång' ut? :s haha

Inga kommentarer: