lördag 24 november 2012

Brandon Benigno Lundholm

Vi hälsar Brandon Benigno Lundholm välkommen till denna värld som kom till oss den 21:a November kl: 22:27. Fastän att han kom lite tidigare än beräknat (3 veckor) så var han väldigt frisk med sina 46 cm & 2520 gram. 









Jag tror nog jag har aldrig känt en så enorm kärlek till ett nyfött barn någonsin såsom jag kände för denna kille, kanske för kärleken till föräldrarna från mig, nästan som att det känns som om han var min egen (?) Han är anledningen till varför jag har funnit energin till att resa och spendera timmar med denna 4 (imorgon) dagar på raken! Kärlek! 

Jonalyn & Ninoy, ni kommer bli bland de bästa föräldrarna som finns på denna värld till denna gullunge som knappt gråter förutom när han inte är nöjd med blöjan eller när den långa, stora sprutan tittar fram. Att du slutar gråta när du känner min doft, du får mig att känna riktig speciell.


Inga kommentarer: