torsdag 29 november 2012

Klockan är fyra....?

Jaha så har klockan passerat 2 och vart helt klarvaken, tror nog att det kan bero på när jag somnade på bussen påväg hem samt min långa power nap på 4 timmar, så trött som jag var, behövde bara lägga mig på sängen så vart allt helt svart... Kändes som 5 sekunder men vart helt utvilad :)

Idag slutade älsklingen typ 1-2 timmar för tidigt så vi spenderade lite tid framför tv:n medan jag höll på med min nya "klädställ med trådkorgar"...

Inte så jätte snyggt än, men organiserat vart det iaf!
NU har jag all bebis grejer på ett ställe, förutom nappflaskor
& blöjor o sånt... 

Det var ju tänkt att jag skulle bära hem den lilla?
Men fick med mig den stora, nåväl, mer plats för bebis grejer! :)

Idag ska älsklingen göra sitt "final exam" kl 10:30 och önskar mig inte mer än något annat just nu att han ska klara provet (vilket jag tror att han gör det helt felfri) och sedan så ska hela gänget in på någon O'learys och fira tiden de haft tillsammans... Tydligen så får de bara göra provet fel 2 gånger, alltså IG i första provet & IG igen på omprovet? Och gör man det så får man kicken sa han? Vilket jag tycker låter löjligt när de har typ lagt sisådär 150 000:- per anställd på bara utbildning? :s (Jag KANSKE råkade nolla en nolla för mycket?) Men ändå!

Lycka till på provet bby! (Även om han inte läser bloggen ;P)


Inga kommentarer: