söndag 25 november 2012

Sänghimmel

Ja, jag har fått för vana att det alltid typ ska komma med instruktioner när man handlar in något som behöver monteras... Men det roliga var att när jag köpte min stativ för sänghimlen så kom det inte med någon... Så det tog väldigt lång tid och det vart en väldigt lång projekt och sätta upp denna då jag inte riktigt inspekterat ordentligt denna ting...

Men så vart resultatet...

Inte snyggt alls!

Stolpen försvann nu från ena sidan...
Men se toppen va hög den var?!

Okey, jag börjar komma någon vart nu?!
Toppen vart inte sne iallafall, men något är fortfarande fel?!

Äntligen sitter den som den ska!
(På sidan ser ni även en del utav babygymet,
se förra inlägget så förstår ni vad jag pratar om!)

Å här är tyget till sänghimlen som jag köpte från utförsäljningen...
Ljus-rosa, med hjärtan o krona med orden "princess" på :)
Ord. pris 550:- och fick den för bara 100:-! gissa om jag är glad?

Nästa utförsäljning sker på onsdag och då är det Boobdesign.se som har huvudrollen! ;)

PS 41 dagar kvar ;) 11 dagar kvar till sista gravid bilden innan BB ;)





Inga kommentarer: