fredag 23 november 2012

Utförsäljning @ Barnens hus, Vasastan

Om lite mindre än en timma så börjar utförsäljningen @ Barnens hus (f.d. babyland), Vasastan på alla deras demo-vagnar samt bebiskläder med superpriser som från 20:- !!

Har ju mina presentkort á 1000:-/st, ena är på Reflex kläder och den andra på övrigt just för att jag handlade barnvagnen hos de, skitbra ju inte sant?

Idag är det löning så försöker få i mig min Yangster Yoghurt nu innan utgång, skall träffa Rachelle där kl 11 också!

I onsdags vart det ankomst för paret Jonalyn & Ninoy som fick bebisen Brandon Benigno å så underbar han var, grät inte alls förutom när han fick ont av sprutan och när han vill byta blöja...
Får göra ett inlägg om honom lite senare när jag får lite tid över, kanske idag om inte lilla familjen ska hem så måste jag åka dit med bilstolen...

Igår så köpte jag ett mini-paket med Neutral tvättmedel för kulört tvätt (får börja med den sålänge tills jag kommit igång med jämför-priserna på de hållet) och tvätt-tiden skall bokas på vägen ut....


Nä, nu får jag öka takten lite :p Sitter ju än i pyjamas men yoghurten är i nu, ska dricka lite kaffe emellanåt så piggnar jag väl upp lite?

Inga kommentarer: