torsdag 8 november 2012

Så ja...

Nu så vart det äntligen färdig städat hemma! Klockan är snart tolv och Twilight; Eclipse har precis slutat, älsklingen har väl slutat skolan nu om inte snart... o är påväg hem!
Imorgon ska han börja dagen redan vid 11 i högdalen, så det blir nog bums i sängs för honom.

En kvart kvar tills midnatt, så jag tänkte skriva några inlägg till och sen ut med hundarna och sen förbereda mig inför läggdags :)

Har lovat lite bilder på när hemmet är snyggt & prydligt och det ska ni få! Men inte idag...
Imorgon kl 9 ska jag möta upp Rachelle & Laica, Rach ska till barnmorskan för kontroll och ville att jag skulle följa med o ta hand om prinsessan och sen äta lunch på mcdonalds och sen så ska vi hem till mig för att turas om o vila, då hon också är lika slutkörd som mig hehehe. Jag går in i månad 8 på söndag och hon i månad 4 om 2-3 veckor... spännande det ska bli!

Rachelle & prinsessan Laica <3

Inga kommentarer: