torsdag 1 november 2012

THE WATCH

Filmen som jag så länge ville se på bio, som jag hade glömt bort. Filmen som jag trodde hette "the neighborhood watch" blev till the watch?




Försökte kolla på filmen under tiden då jag städade hemma, måste ju passa på när terroristerna inte är hemma och fy så smutsigt det var! Storstädning vart det! Under soffan, tv-bänken etc. Och tro mig, var till och med tvungen och dra en extra runda med moppen även idag innan alla kom hem och vattnet var fortfarande grått och äckligt :s Men nu känns det fräscht och skönt hemma och ingen stank som irriterar mitt gravida luktsinne ;P

Men nä, den var så tråkig! Hade det inte vart för skådespelarna i filmen så hade vi nog stängt av filmen för längesen! Först så pratar de om att de behöver en grannpatrull, sen så kör de bil och hittar någon slemmig grej och sen poppar aliens upp i filmen och de förgör de o sen så är de typ bäst i hela världen?!
Ingen handling alls! What a waste of time :/

Inga kommentarer: