måndag 26 november 2012

Kista Gallerian

Sjukt roligt hur killen var så taggad inför att gå upp tidigt för att spendera sin lediga söndag med mig och gå runt på stan och kanske försöka hinna med Kista innan vi skulle hem till hans mor för en riktig trevlig middag! Trots att han typ gick och la sig 4-5 på morgonen och satte på alarmet strax innan 11 :p

Ända sen han började jobba på MTR så har han inte spenderat sin fritid med någon förutom med mig, okey då finns väl säkert någon dag då han var med någon kompis, med mig samtidigt men jag minns inte att jag har fått vara ensam en endaste gång?!
Vilket är något som får mig att inse hur mycket han verkligen prioriterar mig just nu, då det fanns en tid när han jobbade för ASA och hade bilen som vi typ aldrig var med varandra... För var han inte ute med kompisarna tills solen gick upp så satt han och spelade med sina kompisar i Irland? Kände inte riktigt at han var med mig, men nu så känner jag; det är lugnt, bebis kommer snart och han accepterar verkligen att det inte kommer bli så mycket spelande för honom efter att hon har kommit till i världen (för jag har sagt att det är okej att spela OM hon sover, men att spela online samt med mic kommer inte fungera alls då han svär omedvetet väldigt mycket och grovt), samt att jag faktiskt inte har haft, har eller kommer att ha en inkomst på en bra tid (förutom föräldrapenningen som dumpar ner i brevlådan innan nyår någongång...)


den mest underbara <3


Men trots våra negativa sidor så älskar vi varandra sjukt mycket och han vet vad jag tänker och mår utan att behöva hinta fram vad jag vill, som vissa claimar fram att ett förhållande går ut på det... Och jag har märkt hur glad han blir när man typ skoj flörtar med honom haha :D blir han glad så blir jag glad ;) 

Inga kommentarer: