måndag 26 november 2012

Räkningar

Vilken lättnad när man har fått betala alla räkningar som man haft på hög nu i några veckor...
Det tar på en verkligen när man bor ensam utan att liksom ha sin förälder vid sin sida...

3 veckor kvar innan jag ger bebisen klartecken att få komma ut och som planerat så belönade jag mig själv med och sova hela dagen idag! Från 22-15 idag! (matpaus efter kl 2 när någon gång, hundpromenad, tvätt emellan) Å jag känner mig väldigt seg redan nu, men axlarna skriker inte lika mycket utav smärta som det gjordes igår...

Sitter just nu och väntar på att Jonalyn ska bestämma sig klart vad hon ska handla på lekmer.se så ska vi beställa tillsammans ;) Behöver också nämligen en sån där skötbädd till toan och får hela 15% rabatt på nätbutiken nu när jag har vart en snäll flicka och ätit massor med pepparkakor! :D
http://www.lekmerjul-goteborgskex.se

Tror nästan att det är dags för en power nap typ nu så orkar jag hålla mig vaken till 22-23 ;) KRAM!

Inga kommentarer: