tisdag 27 november 2012

Jollyrace

Jahap, då var "Jollyrace:et" slut då, vilket det hela bara har vart en besvikelse för mig för att jag inte hittade någonting, trots fri frakt & kampanj erbjudanden...
Hittade däremot grejer till kompisar, men sen om de handlade är en annan grej...

Har vart hemma hela dagen som planerat och bara sovit en massa. Lyckades fynda "Köp nu - Ät snart" - mjölk så fick typ handla 2 betala för 1 typ... :P fyndigt :P

Snart slutar älsklingen, men hans schema står på Högdalen så får se om han avslutar där eller ej då, för isåfall tar det väl ett tag innan han kommer hem, kanske till 23?

Väntar fortfarande på mitt busskort till morgondagens äventyr, jag förstår verkligen varför man inte bara kan prioritera lånade grejer först innan man gör sitt? Det här är ju inte första gången liksom, men jag har tröttnat helt, orkar inte bry mig alls längre. Ska vila lite, förhoppningsvis sova. Men såsom jag fått känna min prinsessa så älskar hon att partaja i magen mellan 2 & 6 :/
Så nu ska jag ladda mina vattenflaskor för inatt med iskallt vatten och hoppas på det bästa!

KRAM! :)

Inga kommentarer: