tisdag 27 november 2012

Icke lugn dag...

Tror nog inte att det blir en lugn dag för mig iallafall, handla har jag precis gjort drog väl hem sisådär 8 förpackningar av actimel, oikos kommer förmodligen in imorgon..

Sen kl 10 imorse så har jollyroom.se haft sin "jollyrace" där de rear ut 20 utvalda varor per timma med fri frakt! Så passa på och fynda massor :)


Såg även att de hade denna "rogivande nattlampa" som Groupon hade för någon månad sedan, men att deras är en nyckelpiga och groupon hade en sköldpadda... Hade jag vetat så hade jag gärna velat ha en nyckelpiga till min flicka istället :( Men, men... sitter nu varje hel timma och uppdaterar mig hos Jollyroom! :) och det bästa är även om varan tar slut så kan man tydligen fortsätta beställa men bara det att de skickar ut varan när de senare får det på lager igen, schysst ändå!



Inga kommentarer: