lördag 24 november 2012

Lite kort...

Nej, veckan börjar nå sitt slut och jag verkligen känner i kroppen att det är dags för att spendera lite kvalitetstid hemma med soffan och serierna :) Har sjukt ont i ryggen som knappt orkar bära på magen längre... du förstår, magen har växt till sig enormt och folk tappar ju hakan när jag drar upp tröjan...

42 dagar kvar, alltså exakt 6 veckor kvar... och tillåter härmed att bebisen får komma ut om exakt 4 veckor för att jag ska få föda inne på Södra BB, såvida det nu inte skulle komma någon komplikation som de inte håller på med, som gör att jag skulle få åka ner till den "vanliga" BB:n.

Tänkte att om 12 dagar så ska jag fotografera magen en sista gång innan vi ska in till BB... 1 bild med bara magen (framifrån & i profil) & 1 bild med mina gravid kläder på... (helkroppsbild)

Allting är väl typ färdig handlat tror jag, kläder har jag massvis med och handlade som sagt tvättmedel från Neutral igår och ska försöka boka in en tvätt-tid imorgon innan vi åker in till Karolinska och hälsar på familjen Lundholm. (Det kommer bli min 4:e dag där inkl. förlossningsnatten då killen haft fullt upp med jobbet och inte kunnat närvara under besökstiderna) På vägen dit ska vi även droppa förbi Sickla köpkvarter (Niklas jobb) för att hämta babyskyddet till familjen så de får åka hem samtidigt som hjälpa de och bära hem allt roligt som de har släpat dit samt fått från sjukhuset & besökarna...

Frukosten vi fick efter förlossningen utav personalen

Nu blir det lägg dags för min del! Har ju tjuv-sovit lite innan mellan 20 - 22 så nu ska vi se om jag kan sova ordentligt innan kl blir 6! Tjingeling! 

Inga kommentarer: