måndag 26 november 2012

Gudföräldrar

Helt sjukt, helt galet! Timmar efter att vi hade fått strosa runt i Kista som galningar (då jag inte kommer så långt med min snigelfart, förutom när jag är kissnödig) och när vi var som mest trötta och inte kunde tänka så vart vi tillfrågade utav Familjen Lundholm om vi ville bli gudföräldrar till lilla Brandon... 
ÅH GUD JA! Det behövde man inte riktigt tänka eller grubbla sig fram...

Passade även på att fråga om mamman till Brandon ville bli gudmor till mitt, inte bara för att hon frågade mig så ska jag fråga henne, utan det har funnits i huvudet ett bra tag men hade inte riktigt hittat den rätta stunden samt orden för att fråga innan så nu var det dags, det kändes mer som nu eller aldrig... eller jo.. jag hade ju min back-up-plan men det var bättre nu, så fick jag det lättat istället :p
Så nu är det färdigt, eller ska ta en sista diskussion med Johan om vi ska lägga till 2 gudföräldrar till vårt... 1 gudmor & 1 gudfar? För vi har nämligen 4 utav varje just nu, kanske blir för mycket? Eller?! :s


Hade inte någon bild på när älsklingen höll i Brandon då jag hade fullt upp med och hjälpa mamman med lite hemmasysslor men små glädjetårar kom då han vart knäpptyst när både jag och Johan håller i honom :) Kan inte sluta tänka på bebisen, drömmer om honom med... 

Jag är medveten om att livet kommer att förändras - väldigt mycket så fort värkarna kommer och det är dags att möta bebis & visa henne för världen och jag kan säga att jag inte är ett dugg rädd för vad som finns framför då jag har världens underbaraste kille & vänner som står vid min sida natt som dag o dag som natt :)

Inga kommentarer: