söndag 25 november 2012

Fortsatt äventyr...

Äventyret har inte slutat än om ni trodde det och trots att jag skulle lägga mig asap så vart det inte sömn förrän kl 6 på morgonen... :/ och lyckades inte ens för 5 öre vakna till vid 11 som jag sa att jag skulle... för o tvätta så jag kunde låna ut lite mini kläder till lilla Brandon (såklart inte de som e rosa...) Men vaknade till vid 13 och fixade till 2 is latte'n och fick en enorm kick ;)

Kom till Karolinska strax efter kl 17 efter att vi hade droppat förbi Sickla för att hämta upp en babyskydd som vi fick låna av Niklas brorsa (hur schysst som helst ju!) Åkte inte förrän vid 18 då det var sjukt svårt för att få tag i en stor taxi... Vi glömde nämligen bort att lilla Brandon måste ha sin egen plats :/

När vi kom dit satte killen igång med och skruva isär spjälsängen då pappan hade skruvat mitten delen för långt ner medan pappa Ninoy lagade pasta med köttfärssås & pasta samtidigt som han tvättade :)
Å jag är så grymt lycklig över att Brandon trivs så bra både hos mig och Johan, han blir helt knäpptyst när vi håller i honom eller pratar bredvid honom... Honom ska vi verkligen inte släppa och ska försöka hälsa på så ofta som det bara går... :)

Inga kommentarer: