torsdag 29 november 2012

Splash...

Kl 6:30 vaknade jag, trots de mini-timmarna jag fick till sömn så räckte det kändes det som, kanske för att jag var så taggad inför BOOB:S utförsäljning (?) Kom dit till kl. 9 och vart väldigt besviken när det endast fanns så lite kvar, men är man försenad i 1 timma, så får man väl skylla på sig själv liksom?
6 timmar senare får jag höra att en kompis gick dit och lyckades kamma hem grejer som jag typ ville ha, i de storlekarna också... Besviket eller vadå? Men dessa kom med hem iallafall! :)

I svart & ljusrosa för 100:-/st ord. pris 395:-




Även dessa skulle ha följt med hem i strl. M,
då jag vanligtvis använder 38, så tänkte lite loose
skadar väl inte ;P... Men de satt på mig som XL,
höll på att bada i de, o nä det fanns inte i mindre strl,
som i beskrivningen ovanför...

200:-/st, kap ellerhur? de kostar runt 700:- annars ju?!



Fäääärdigt! :)








Inga kommentarer: