onsdag 28 november 2012

Otroligt...

Otroligt nog så är jag vaken såhär dags! Till och med redan 6:30, vaknade helt automatiskt, eller jag har ju faktiskt vaknat sisådär 30 gånger inatt? Tillome killen börjar bli lite förvånad och säger: Igen?! För varje gång jag reser på mig... då jag inte går upp för att dricka längre (har ju mina smarta 1 liters flaskor vid sängen...)
Väntar på att äggen ska bli klara, kaffet är färdigt som är en iskall islatte så vänder på min morgon lite med att fixa mig själv först och sen äta frukost hade jag tänkt?

Så vad blir det för äventyr idag?
Jo, jag fick min busskort till slut, vid 23 tiden... Förstår mig inte riktigt på de yngres attityder längre, där man försöker vara snäll så får man spydiga kommentarer tillbaka, man ledsnar liksom?
Så, kl 8 börjar utförsäljningen hos boobdesign.se @ Medborgarplatsen/Slussen sen väntas Kungens Kurva där jag inte riktigt har bestämt mig om jag ska ha en rullvagn med trådkorgar till bebisens kläder & ev. skötbädd om det inte är för dyrt därborta jämfört med nätbutikerna... eller om jag ska inhandla något annat. Har ju lovat killen att jag skulle in till Jula o handla hans mini skruvdragare också, så får se vad jag lyckas komma hem med idag ;P

Men nu är frukosten klar!
Tjingeling! :)

Inga kommentarer: