lördag 7 september 2013

UnderBARA BARN mässan...

Nedräkningen har börjat! Endast 27 dagar kvar så börjar årets bästa event, nämligen UnderBARA BARN mässan i Älvsjö!

Minns när vi var där förra året jag, Johan & mamma, var gravid i 6:e månaden och kände att jag hade världens tyngsta & största mage (det hade jag säkert inte men det kändes så iallafall...) Och jag fick precis ett par nya vinterstövlar utav Johan som jag så gärna ville ha på mig, för att det var så kallt ute... Men det var inte så smart alls kan jag säga då med svullna fötter och värmen därinne är absolut inget jag kommer göra om igen ;)

Men massa goodiebags fick vi och jag skulle så gärna ha velat stanna längre om jag inte var så sjukt trött och illamående! Missade så hemskt mycket och kommer därför i år att komma när dem öppnar så att jag hinner med ALLA montrar hehe :)

Nytt för i år är bl.a. 
Babyland
ABC leksaker
Addnature kids
Blöjbudet.se (hoppas, hoppas att man får massa med prov ex. hem så man kanske börjar beställa blöjor från dem istället, hemleverans vid köp över 500:- hur bra är inte det?! Plus att den är fri från både lotion & parfym, kemikalier & är till 65% nedbrytningsbar)
Ergobaby - är så nöjd med min! Rekommenderas! Hoppas att man kan köpa till extra tyg så man kan sticka ut lite som man kan göra med deras andra modell!
Name it
Tröstisar
Systrarnas kalasteam - kanske kan få nya idéer till Nicole's 1 års dag? Har planerat in lite dekorationer, tårta & lekar, men behöver liiiite fler, får se hur det går ;)

Kommer bli såååå spännande!

Om det är någon som inte har sällskap, så får ni jättegärna gå med mig & Nicole på fredagen så visar vi vägen dit, om ni inte redan kan ;) Vi syns där!

Och för er som inte kan komma, får jättegärna följa med mig när jag kommer blogga om allt, allt, allt den dagen!






Inga kommentarer: