fredag 6 september 2013

2 helger kvar...

Sen så är det slut på arbete för mig och jag ska njuta av mina sista arbetspass innan Nicole börjar dagis i januari är det tänkt, får se ifall jag kanske får ett jobb då... 

Måste ju passa på nu när allt går så fort, hon har ju börjat ta tag i stora stadiga föremål för att ta sig upp och kryper som bara den, 2 tänder helt ute nu, är bara en tidsfråga innan alla tänder är ute och snart så åker mjölktänderna åker av hihi :)

Just nu så är jag påväg till jobbet, har vart hemma hos farmor i några timmar nu och kollat på Scary Movie 5 och målat naglarna medan farmor myst med lillan :)


Fett snyggt de vart! Precis som de hade på bilderna i Loreal butiken i Täby, nöjd är jag iallafall ;)
Nu ska jag bara glittra fram kvällens dricks med färgglada drinkar. Kram från mig!! :)

Inga kommentarer: