söndag 22 september 2013

CILLIT BANG: Testet

För några veckor sedan så fick jag hem 2 st olika Cillit Bang då jag vart ambassadör för Buzzador's kampanj. Det tog sin tid innan jag äntligen lyckades hitta tid för att prova båda och här kommer resultatet...



Vi provade först runt duschkabinen då det typ har samlat på sig en massa rost runt om under alla dessa åren sen vi införskaffade duschkabin hemma = gaaanska många år.
Har provat med allt som jag har hemma & har inte fått något resultat alls...



Före...

Efter...

Före...

Efter... 

Det var lite mer kämpigt inne i duschen... antagligen för att smutsen hade suttit där i ganska många år... Fick inte bort allt, och fick göra om processen ett antal gånger, men som sagt, hade det vart med en annan rengöring hade jag inte fått bort något alls, så den får högsta betyg utav mig eftersom det inte finns någon annan bättre, ett annat stort + är att det inte doftar starkt, det tycker vi om!

Väl inne i köket så sprayade jag och fick bort det ytliga smutsen enkelt med ett drag av hushållspapper... Smutsen som var lite större och torr fick jag nästan gnugga & skrapa bort... Den skulle jag inte köpa som separat då den känns som vilken annan köksspray som helst... Såg på ICA Maxi att de just nu säljer dessa 2 sprayer för ca 35:-, bra pris ju! Nästan så att man får 1 gratis ;)

Inga kommentarer: