fredag 6 september 2013

Extra förvaring...



För mer än 1 år sedan så köpte jag mig hem en sådan... som jag inte alls visste VAD jag skulle göra med än och ha massa soppåsar i, men eftersom vi är en så liten familj hemma så har vi valt att använda en mindre soptunna, med mindre påsar (köper dessa med typ 1000 st i kartong) i då affärens stora påsar är så sjukt dyra, 2:-/st liksom PLUS så slipper jag all sopsaft som man får i hinken ifall man råka missa något hål i påsen...

Så glad är jag som jag tror att jag fann denna idé i förra årets IKEA katalog (som jag av någon anledning satt och bläddrade i innan den nya kom) att man faktiskt kan ha den på toaletten för extra toarullar. Hur smart?! Nu så slipper jag och Johan bråka om vem det var som inte satte i en ny toarulle efter sig :)
Snyggt vart det också! :)

TADAA! :)


Inga kommentarer: