söndag 22 september 2013

Philips Avent

Som en nöjd mamma så vill jag jättegärna dela med mig att jag vi har använt oss utav Philips Avent produkter och känner oss inte mer än riktigt, riktigt nöjda!

Dem...
- läcker inte... (som vissa andra flaskor vi har upplevt, som bara har lett till irritation hemma...)
- är prisvärda
- lätta att rengöra
- är hållbara
- m.h.a deras design så kommer det lagom med luft inne i flaskan för att minska risken för kolik för spädbarn = Nicole har inte haft så jätte ont i magen = jag & Johan har sovit gott i snart 9 månader :)

Dessa produkter brukar jag handla inne hos Jollyroom då de alltid har prisgaranti på sina grejer, vilket också betyder att vi kan spara på pengar till annat roligt ;) Fynda du med! Just nu så har dem även 15% på leksaker, kod: l3k4br




Inga kommentarer: