fredag 20 september 2013

En ny skötväska?

Häromdagen när jag var hemma hos Nicole's pyssling så satt vi och diskuterade om en ny skötväska, då jag har fastnat för en Skiphop (har nämligen sett att många använder sig utav den och den verkar  praktisk med alla fack! Jämfört med min teutonia där jag aldrig hittar något hur mycket jag än gräver...)

Dock så visste jag inte vad modellen hette, och kunde inte visa på plats men så såg jag att de beställde precis den modellen jag tänkte på... Jag kan bara inte bestämma mig om jag vill ha en duo (har 16 fack..) eller en vanlig...

Vad tycker ni? Eftersom jag har en vän som är utomlands som kan plocka med sig hem en sådan till mig för HALVA PRISET, så ska jag lätt ha en, men vilken av dem?! Johan kommer ju bli galen på mig med alla 16 fack, kanske får bli den vanliga? Den har ju ioförsig axelskydd medan duo-varianten inte har...



Inga kommentarer: