fredag 13 september 2013

Detta ska köpas!

Nu när jag har fått igång min inspiration till att laga egen bebismat så räcker helt plötsligt inte de förvaringsburkarna från Philips Avent som jag har hemma... Helt perfekta är dessa burkar då man kan både ha dem i deras barnmatsvärmare, i frysen samt i micron! Och inte läcker dem heller i väskan (som det brukar göra med gamla plastburkar som man har sparat på sig tidigare...)


Även några utav dessa skulle jag behöva, några hemma, några hos farmor då Nicole vill dricka mer fullkornsvälling än det som ryms i våra 260ml flaskor hemma :/

Men, som tur är så är det UnderBARA BARN mässa snart, snarare om 3 helger... Så kanske ska spara mig till och köpa allting då istället? Ser dock inte på deras utställnings-lista att Philips Avent kommer vara där (då de var där förra året), fast ingen fara... eftersom både Jollyroom & Babyland kommer vara där och båda kommer ha mässpriser på sina produkter, samtidigt som att Babyland kommer ha fri frakt på sina varor oavsett ordersumma, så kanske man borde passa på då?! :p

När vi ändåså passar på att beställa, så kommer vi även att beställa hem deras dinapp med dem största hålen för 6 månader eftersom vällingen inte kommer igenom alls och då, då du, då blir Nicole riktigt arg! 




Inga kommentarer: