söndag 15 september 2013

Brother Max!

I måndags när vi besökte Loppi eventet (många inlägg om världens bästa event!!) Gravid & baby så fanns även Amvina med på plats som demade bl.a. Pabobo & Brother Max. Fick även med mig några puré-förvaringsburkar som jag fick testa hemma! Kan säga att de ser sjukt bra ut och håller väldigt många smällar (klarade Nicole-provet... -.- som hon har ätit, slickat, kastat, kramat & dunkat i golvet med dessa förvaringsboxar...)

Då Nicole äter liiiiite mer än det som ryms i dessa små burkar så sparar vi dessa tills lillasyster/bror har i behov av dem ;)

Denna snygga bild fick jag med min Iphone från Amvina's monter @ loppievent
(stolt över att jag faktiskt fick mig en riktig snygg bild trots icke-kamera & folkmassan bakom mig :D)







Godkänt säger Nickan ;)


Inga kommentarer: