söndag 22 september 2013

Tortellini med fläskfilé & gräddsås


...vart kvällens middag! Faktiskt första gången någonsin jag lagar fläskfilé :) Resultat: Gott, men lite väl salt då enligt recept så skulle jag ha både salt och buljong, ska nog skippa saltet till nästa gång och bara köra buljong... Vad säger man... Ehm... mindre salt = bra för livet?




Receptet finner ni här! Vad äter ni till middag ikväll? :)

PS. Om ni har lite idé-torka när det kommer till middag, så kan ni göra som mig antingen googla ex. fläskfilé så får ni en massa idéer... eller så kan ni kika in på www.middagshjälpen.se för massor av roliga som udda idéer & massor av tips som handlar om köket! Vill ni bli medlemmar så kan ni lämna er email-adress så kan jag rekrytera in er så kan jag klicka hem mina fin-fina premier ;)

Inga kommentarer: