fredag 13 september 2013

Den dagen på Koh Phangan, Södermalm


Efter lördagspasset så bestämde att vi skulle ta en farewell - middag eftersom familjen Lundholm skulle åka på Bulgarien semester i en vecka, även en ursäkt för att umgås :) Då jag redan i förväg kan förutspå att Nicole blir jätte jobbig om vi inte antingen är hemma eller är påväg hem efter kl 20, så sa jag redan till sen innan att jag skippar middagen om dem skulle äta kl 20, så vi bestämde kl 19, trots det så kunde vi inte börja middagen förrän efter kl 20 (mitt umgänge kan aldrig hålla tiden -.-) så det vart å beställa mat, äta upp & sen säga tack och hejdå för kvällen :/

Hursom, här är bilder från kvällen :)








Älskar deras sallad som man får innan maten!
Innehåller deras egna 'hemliga' salladssås,
som ska vara en blandning utav:
 vinägrett, fisksås, socker, koriander (missade säkert något där...)



Moo Pad King - ingen direkt favorit då den var lite för torr för min smak :/
Pad Thai nästa gång, en klar vinnare varje gång!! 


Yum nue - Biff sallad

Glasnudelsallad med skaldjur :)

Oxfilé-medaljonger med vitlök & pepparsås 

Snart så har veckan tagit slut & familjen Lundholm återvänder till varma Sverige igen :) Njuuuut av era sköna dagar därborta ❤   ❣ ❣ ❣

Inga kommentarer: