fredag 13 september 2013

Pension


Min fina älskade telefon, tror det är dags för mig att förbereda mig inför att telefonen inte kommer klara sig riktigt länge till då den började bete sig konstig sen jag var gravid i 4-5e månaden, då ljuset helt plötsligt bara försvinner ibland och ljudet med, men när jag går in på inställningar & klickar på ljusstyrkan så är allt helt normalt igen...

Visst har det stört mig, men jag har levt med den i 1 år såhär nu, men så helt plötsligt igår upptäckte jag hur jag inte hör när jag pratar med folk på telefon, utan är typ tvungen och sätta på högtalaren för att kunna höra (hjälpte inte ens med och hålla för ena örat) hur kul är det liksom att halva bussen typ hör vad jag och den andra personen pratar om i telefonen?! :s 

I förrigår så trodde jag att det var fel på väninnans telefon, eftersom hon hade lånetelefon (kan vara det också??) men igår när jag pratade med Johan, så hörde jag honom knappt heller... Hörde bara att när han kommer hem så skulle vi diskutera en ny telefon, ska man prova på en Samsung kanske? Har känt mig ganska tråkig med min lilla skärm efter att ha hållt på en stund med Johans Samsung S3...


Inga kommentarer: