onsdag 11 september 2013

Det här med barnförsäkring...

I måndags när vi var på Loppi Eventet - Gravid & Baby så fanns bl.a. Trygg Hansa på plats som berättade lite om deras nya förbättrade barnförsäkring. Eftersom Nicole inte är försäkrad då jag har funderat fortfarande lite fram och tillbaka vilken jag ska ta, om jag ska kanske välja Folksam, Trygg-Hansa eller kanske Skandia som många vänner rekommenderar...

Men faktiskt, efter deras presentation så känner jag mig väldigt övertygad om att det faktiskt är något jag måste prioritera SNART, typ innan helgen tar slut (?) IFALL något händer med lillan... (touch-wood) 

På plats så berättade Trygg-hansa bl.a. om att faktiskt de barn som idag är försäkrade, så är hälften av dem inskrivna hos Trygg-hansa plus att de har nu en förbättrad barnförsäkring där alla sjukdomar ingår, du kan nå dem dygnet runt, plus att du just nu får 500 kr i rabatt om du tecknar nu, nu, nu! Kanske dags och passa på då?

 ???

1 kommentar:

Jimmy - Trygg-Hansa sa...

Hej Elin! Roligt att läsa din blogg och att du var och lyssnade på vårt föredrag. Skulle det fortfarande vara några frågetecken angående vår försäkring är du mer än välkommen att ringa oss på telefonnummer 077-1111600. Vi har öppet alla dagar mellan 07-21 och kan hjälpa dig med dina frågor. Är det så att du skulle vilja teckna vår försäkring går det även bra att göra det via denna länk: http://bit.ly/iX4Vl2

Jag får önska dig en fortsatt bra dag! Mvh, Jimmy Månsson – Trygg-Hansa