torsdag 12 september 2013

Loppi Event - Gravid & Baby 9/9 - goodiebag

Aldrig i mitt liv att jag någonsin skulle missa någon utav Loppi's event, då det alltid är dem som har den bästa goodiebagen av alla som jag har fått, någonstans på delad andra plats så har vi H&M's &stories... när dem hade invigning i Biblioteksgatan och när Barnens Hus hade gravid & baby event i våras :)

Big ups för fler Loppi events! Ser så sjuuukt fram emot helgen då det blir 11 timmars jobb både på fredag & lördag PLUS Loppi event Food & Interior där det utlovas en "lyxig" goodiebag plus en kokbok som ska släpas med till jobbet efteråt :D

Nu till goodiebagen:















Detta fick jag med mig hem:
- Avent Natural 125ml nappflaska
- Avent amningsinlägg
- Bambino's Drink-All-Around-Cup
- Bambino matskedar för bebis
- Bambino Äta-själv-bestick från 24 mån
- Libero blöja i storlek nummer 2
- Puré-kuber från Brother Max, Amvina
- Entrébiljetter till Junibacken så vi kan besöka Sagotåget som var stängt sist vi var där, en till mamma & en till pappa :)
- Reflexer från Name It, Trygg-Hansa & Lundmyr Of Sweden
- Napp från Chicco
- Snygga 3D-vykort från standingcards.com
- Tag från Skip-hop
- Tidningar från Föräldrar & Barn o Gravid
- Massa, massa med mat och frukt från Ella's Kitchen 
Och sjääälvklart massa kuponger & kupongkoder som jag kan använda mig utav ;)

För dig då? Du kan också få något, eftersom jag får dela med mig en kod från Jollyroom.se som innebär att du får handla varor från dem för 10% billigare! - ange bara koden JOLLYv3LOPPI, så dras rabatten sen av helt automatiskt ;)

Och självklart, världens bästa Loppi påse, som får följa med i barnvagnen när det ska handlas mat, både snyggt och miljövänligt ;)







Inga kommentarer: