onsdag 26 september 2012

TIPS!

Lite synd att jag upptäckte veckans reklam så sent liggandes på bänken hemma, hade totalt glömt bort o bläddra igenom, jag som alltid brukar vara så duktig på att hålla mig uppdaterad :P
Men bättre sent än aldrig va? haha jag lyckades säga bättre tidigare än senare än gång, pinsamt....

Hursom... Jysk firar 2000 butiker över hela världen och har därför väldigt många erbjudanden...
Något som jag fastnade för och som ska handla imorgon kanske eller på fredag... Baby påslakanset!

Alla dessa påslakan kostar just nu 85:- på Jysk, med ord. pris 129! ;) Faktiskt ett oslagbart pris (har inte hittat nå billigare än så iallafall...) Så får hålla tummarna över att de finns kvar i högdalen imorgon om jag orkar ta mig dit ;P För då har jag iallafall påslakan så det räcker ett bra tag om jag får tag i en av varje... plus att jag har en från Vi föräldrar också hemma :p


Inga kommentarer: