söndag 23 september 2012

KÄRLEK

Fick förfrågan om att få skjuts ifrån festen i Märsta igår :) Jättesnällt! Sparade väl lite mer än en halvtimma där :) Och så bor vi så nära varandra så hehehe. Trevlig konversation hade vi också men oj så illamående jag vart när vi kom fram till St Eriksplan, och jag bara höll mig tills jag skulle nå Skarpnäck... Jag brukar vara ganska duktig när det kommer till sådant, så jag hinner springa iväg och gömma mig då jag tycker det är grymt pinsamt att spy inför folk :s

Kom hem och bara slängde mig på soffan och drog täcket över mig själv, mådde så dåligt... Och älsklingen såg det som dämpade ljuset och gjorde en mega stor varmchoklad till mig som skulle värma magen :) och det bästa var att han självmant stängde av sitt spel utan att jag behövde säga något :) Det värmdes rejält och så skulle vi kolla på Heroes tillsammans :) Massor med pluspoäng till min älskling <3

Nu idag så har vi inte alls gjort så mycket... Han har spelat lite och så har vi även kollat klart på säsong 2 av Heroes, skall börja på 3:an strax, han sa att han endast skulle spela 1 timma nu så om 55 min är det dags får väl hoppas på att han håller vad han lovar :p

Inga kommentarer: