söndag 9 september 2012

SAM!

Åh idag har det vart så mycket och göra, en heldag i köket och sen så var det dags för att bege oss till familjen Olsson/Myrén där vi trängde på oss efter att underbara Sam hade blivit 4 veckor! :)
Ville nämligen ge de tid för att balansera upp sig, för antog att det skulle vara fler än vi som skulle hälsa på de :) Men de såg pigga ut och så pigga och fräscha de nyblivna föräldrarna och jag bara känner hur mycket jag längtar tills jag får hålla om min egna lilla dotter :]

Jag glömde dock att ta bilder under kvällen, såklart! Då jag var så inne i att umgås med folket som var där, för de hade nämligen 2 andra gäster som kom innan oss.
Tog med mig en ordentlig laddning av kärleksmumsen och 2 matlådor med adobon som jag hade lagat så de får prova på något nytt! Hoppas på att de bara tycker om det och inte bara kastar hihi :)

Sam var ju bara helt underbar, bara åt, åt och åt. Sov knappt! För att han var så nyfiken på alla som va där haha. Och Johan som var så gullig som bara kela lite med händerna på Sam :) Åååååh... längtar :/ Snart, snart! 118 dagar kvar står det på baby-apparna! Mindre än 4 månader! Kan ni fatta det?!


Fick dock inte så bra bilder, hade bråttom och lill killen var så jätte hungrig så det får bli ett riktigt snyggt photo shoot på honom en annan dag ;)

Inga kommentarer: