tisdag 18 september 2012

BARNMÄSSAN

Om mindre än 1 månad så börjar det! Den underBARA BARN mässan :) Aldrig vart på en sådan förut, ens en mässa bortsett ifrån gymnasiemässan som man var tvungen o gå på med skolan och sen båtmässan med mamma för väldigt många år sedan, hon hade fått biljetter av någon bekant, inte alls vår grej liksom haha. Men har hört grymt bra om de från andra som har varit där gångerna innan, så det blir riktigt, riktigt spännande! :)

Fick ett mail precis från de då jag inte lyckades komma med till deras 10 års jubileum "bloggfrukost" som jag hade anmält mig tidigare... Men som tröstpris så fick jag en goodiebag som jag ska hämta ut hos de :p Hoppas, hoppas, hoppas att det är något användbart i påsen :p


Skulle egentligen åka dit den 13e oktober med några andra, men får åka dit den 12e just för att hämta upp påsen... Återkommer med ett annat inlägg om vad jag fick för roligt i påsen ;)

Inga kommentarer: