söndag 2 september 2012

DUFF BEER

Vi fick reda på ganska sent igår att vi skulle få gäster hem, så det var inte så mycket mer än o åka in med bilen till Farsta Centrum för älsklingen och hitta sig lite gott till honom och Alex :)

Det vart lite olika öl varianter som älsklingen ville prova däribland DUFF BEER
The legendary Duff Beer from the Simpsons ;)
20,90:- Systembolaget

Emily, Alex och lilla Angel kom till oss vid 16 tiden och tog även med sig en hel påse med lite frukter, melon och granatäpple juice som de tyckte att magen skulle må bra utav :) Sen så fanns det även passande chips och toblerone i påsen ;) Mums!

Till maten vart det ugnstekt entrecote och fläskkarré med kokt potatis/ris samt sallad :)
Alla vart så sjukt mätta trots att kött mängden såg så lite ut.
Folket vart så taggade för och festa och det råkade också vara en utav Fried Rice kvällar så paret fixade till sig hemma hos oss innan de tog bussen hem för att lämna lilla Angel hos farmor.

Själv så stannade jag hemma då jag inte ville riskera ifall någon fyllo skulle råka slå till magen eller att jag skulle dra ner på stämningen p.g.a. min graviditet :/ Men jag ville verkligen ut, det skulle faktiskt vara riktigt roligt än och bara sitta hemma :( 

Slutade med att jag var vaken hela natten oroandes för min älskling för att han inte skulle dricka sig för full och inte kunna ta sig hem... (har nämligen haft dåliga erfarenheter av o låta honom festa ensam...)
Så han kom hem strax innan kl 5 och det lät så underbart med en nybörjare snark hund och en erfaren halva morgonen :/ Konstigt nog så känner jag mig oerhört bakis.... Suck...

Inga kommentarer: