torsdag 13 september 2012

HEJ HEJ!

Trots nattens dåliga sömn och den pricksäkra flickan som jag har i magen så vill jag gärna berätta att jag faktiskt inte vart så kissnödig idag haha :D
Känns som underbart skönt att ha druckit 2l vatten och endast vart på toaletten normalt antal gånger och inte var 10:e minut! :D

Idag har jag städat hemma, skulle bege mig till stan men det vart inställt då jag verkligen kände för att piffa till här hemma så nystädat vart det, passade även på att plocka fram de nya ljuslyktorna jag köpte på Bolagret förut :) Med IKEA's äpple doftande värmeljus.
Köpte nämligen i olika färger, så det skulle lysa lite olika...
Lite varmare vart det nu i lägenheten iallafall :)

Hade en stor idétorka idag till middag så lagade inget alls idag... Snabbnudlar vart det för mig med vietnamesiska köttbullar ;P GOTT! Det var så längesen så det satt riktigt bra och bebis i magen har nog matkoma för hon har typ inte rört sig på en timma minst tror jag....
Ramen egg-noodles med beef balls :p

Älskling skulle själv laga nudlar lite senare sa han... Men tror nog det kommer bli om minst en timma då han sitter och mumsar i sig choklad bollarna jag gjorde inatt, de blir så goda när de har stått i kylen en hel dag & natt :]

Nu ska jag börja med första avsnittet i Heroes! Ciao!


PS... 114 dagar kvar! So excited! På söndag blir det bullen färdig till 60%! Önskar också att min "mensvärk" slutar snart... Känns lite tråkigt när den har hållt på sen ett i natt :/

Inga kommentarer: