fredag 7 september 2012

JAHAJA...

Det gick en aningen lite snabbare hos läkaren idag, för jag var nämligen först på tur! :) En ny läkare var det igen, känns lite jobbigt att behöva upprepa samma problem varje gång men hon denna gång var ganska påläst så det kändes underligt skönt ;)

Sjukskrivningen vart förlängt nu med ytterligare 2 veckor från och med måndag så (av någon rolig anledning så kunde de inte skriva ut en längre sjukskrivning än 2 veckor åt gången, så jag får hänga där ett x antal gånger till innan det är dags och braka till på förlossningen :p)

Men det känns bra, att läkarna där borta verkligen förstår mig och jag behöver inte säga så mycket speciellt innan de ser hela situationen framför sig :) det är jag glad för!

Ska ringa lite senare till försäkringskassan igen, läkaren som jag träffade idag hade inte riktigt full koll på vem som betalar vad vid förlängning...
Och så på tisdag var det dags för BM för lite check-up med måttbandet ;) Wiheey!

jag tror nog att processen ska väl vara så på något sätt... 

Inga kommentarer: