tisdag 11 september 2012

BM!

Idag ska duktiga jag hänga lite på SöS igen ;) Nämligen min och magens första check-up, nu ska måttbandet fram vetu och vågen ska hoppas på... Fast en kurva på vikten kan de ju glömma för jag har verkligen inte gått upp något på 3 månader och står fortfarande stilla på 62 kg. Prick!
Trots att magen blir större och större?
Igår fick min kille för första gången känna ordentligt, fick trycka ner hans hand en bit på magen och vår lilla kommande dotter sparkade på den som om arkad spel med en boll som hänger... (fick inte riktigt till det vad spelet hette :p)

Och dessutom så ska vi boka in lite tider för föräldra-utbildningen sist så vi får se hur det blir ;) om inte vi båda glömmer hehe :)

Men 16:15 så är det dags och sen så ska jag in till stan och se på när min kille blir tafsad av skräddaren :p hihi för han ska nämligen få kläder från MTR som han ska ha på sig under sin 8 veckors utbildning och som han sedan ska jobba med...

Inga kommentarer: