torsdag 27 september 2012

100 DAGAR!

Yup, endast 100 dagar kvar tills det är dags för BF! Men den kan fortfarande komma tidigare/senare så en sådan riktig ned räkning blir det inte ;P

Egentligen idag så var det dags för Johans kusin Emilia och föda, men bebisen ville visst inte komma ut :p Så, vi får hålla tummarna för att han/hon kommer ut snart! Blir så spännande att se en liknande blandning av vår flicka :P 1/2 kines, 1/4 singales & 1/4 svensk hehehe :)

Nikkis tur om 8 veckor och Jodays tur om 11 veckor sen min tur om 14! hahaha så spännande och bara tänka på hur många bebisar man får gosa med!

Till detta inlägg bestämde jag mig att det inte blir någon bild då magen känns som om att den faktiskt har blivit mindre jämfört med förra gången jag lade upp min magbild... Så ni får klara er tills den blir större tills nästa gång ;)

Nu ska jag fortsätta frossa i mig allt som jag hittar hemma ;P
KRAM!

Inga kommentarer: